«Tὴ γλῶσσα μοῦ ἔδωσαν ἑλληνική· τὸ σπίτι φτωχικὸ στὶς ἀμμουδιὲς τοῦ Ὁμήρου. Μονάχη ἔγνοια ἡ γλῶσσα μου στὶς ἀμμουδιὲς τοῦ Ὁμήρου.» (Ὀδυσσέας Ἐλύτης, «Ἄξιον ἐστί»)

Σελίδες Πατριδογνωσίας - Περικλῆς Γιαννόπουλος - Ἡ Ἑλλὰς τοῦ ΟΧΙ - Ἀντίβαρο - Πολυτονικό

Δευτέρα, 19 Φεβρουαρίου 2007

Πρόταση προς την Φιλελεύθερη Συμμαχία

Με αφορμή την παράδοση των παιδιών μας στην αντιεπιστημονική, αναθεωρητική της ιστορίας, αντίθετη με ολόκληρη την Ελληνική ιστορική επιστήμη από τον Παπαρρηγόπουλο έως τον Σβορώνο, ωμή και απροκάλυπτη προπαγάνδα στρατευμένων κομματικών μελών νεοταξικών ακροαριστερών οργανώσεων, εκπροσωπούντων το μηδέν κόμμα μηδέν της Ελληνικής κοινωνίας, όπως το ιδρυτικό μέλος της ακροαριστεράς "Αριστερά Σήμερα" Μαρία Ρεπούση και η πράκτωρ του CDRSEE ("Joint History Project") Χριστίνα Κουλούρη, ερρίφθη σε συζήτηση η εξής ιδέα:

«Σε αρκετές χώρες του πολιτισμένου κόσμου (στην Ελλάδα όχι) οι γονείς έχουν το δικαίωμα να μορφώνουν τα παιδιά τους κατ' οίκον. Το βρίσκω πολύ δημοκρατικό, αλλά στην Ελλάδα φυσικά υπάρχει έλειμμα δημοκρατίας. ΜΗΠΩΣ πρέπει να αρχίσουμε να διεκδικούμε το ίδιο δικαίωμα τελικά, έτσι όπως έχουν καταντήσει τα σχολεία; Θα ήθελα να δω τι αφρούς θα βγάλουν από το στόμα τους κάποιοι ιοί, αν επιτρεπόταν τελικά κάτι τέτοιο...»

Καλή ιδέα. Μέχρι τουλάχιστον να ελευθερωθεί το Γένος, ας αγωνιστούμε για να μορφώνουμε τα παιδιά μας στα κρυφά σχολειά, στα σπίτια των Ελληνικών οικογενειών. Ερωτώ:

Ποία η γνώμη της Φιλελεύθερης Συμμαχίας επί του θέματος;

Έχει το δικαίωμα ο γονιός να αρνηθεί να παραδώσει τα παιδιά του στους διορισμένους από το κράτος εκπαιδευτές γενιτσάρων της νεοταξικής ακροαριστεράς; Έχει το δικαίωμα να αρνηθεί την διδασκαλία της Ιστορίας στο σχολείο, ως ασύμβατη και προσβλητική για τις πεποιθήσεις του, και να ζητήσει απαλλαγή κατά τον ίδιο ακριβώς τρόπο που οι αλλόδοξοι απαλλάσσονται από το μάθημα των Θρησκευτικών;

Θα προωθήσει η Φιλελεύθερη Συμμαχία τον αγώνα για το δικαίωμα στον εθνικό αυτοπροσδιορισμό; (Δηλαδή το δικαίωμά μας να παραμείνουμε Έλληνες; )

(Η γελοιογραφία, από το περιοδικό «Ρεσάλτο».)

4 σχόλια:

  1. Η Μαρία Ρεπούση έχει ομολογήσει ότι η νεοταξική "ιστορία" της, είναι στρατευμένο προπαγανδιστικό εργαλείο προς εξυπηρέτησιν συγκεκριμένης πολιτικής. Και αυτό ονομάζεται απο μερικούς... "επιστημονική αντικειμενικότης"!

    Επίσης, είναι ιδρυτικό και ενεργό κομματικό στέλεχος ακραίας πολιτικής οργανώσεως. Και όμως, τα βιβλία των παιδιών μας ανατίθενται δι' αποφάσεως της προσκυνημένης ΝΔ σε μια ακραία αριστερά πολιτική οργάνωσι! Και αυτό ονομάζεται από μερικούς "πολιτική δεοντολογία"!

    Λέγω: Ακόμη και η καλύτερη ιστορική του κόσμου εάν ήταν, και το καλύτερο βιβλίο να είχε γράψει, θα ήταν πολιτικώς ανήθικο και ύποπτο να ανατεθούν τα σχολικά βιβλία σε ένα ενεργό κομματικό στέλεχος, οποιουδήποτε κόμματος, πόσο μάλλον μιας ακροαριστεράς οργανώσεως.

    Γιατί τότε, δηλαδή, να μην ανατεθούν τα βιβλία της Ιστορίας στον... Γεώργιο Γεωργαλά; Μικρότερη αποδοχή και καταξίωσι έχει το συγγραφικό του έργο;


    Ομολογεί, λοιπόν η Ρεπούση, ότι με το βιβλίο της επιδιώκει συγκεκριμένους ιδεολογικούς στόχους (και όχι βεβαίως την ιστορική αλήθεια):

    Η Ιστορία είναι ένα μάθημα μέσα από το οποίο μπορούν πολλά να μάθουν. Δεν μπορεί να το καταδικάζουμε σε ένα μάθημα αποστήθισης γεγονότων και ημερομηνιών, σε ένα μάθημα εθνικής προπαγάνδας και εθνικών μύθων...

    Να σας αναφέρω χαρακτηριστικά ότι με βάση το αναλυτικό πρόγραμμα προβλέπονται πέντε μόνο διδακτικές ώρες για την Αναγέννηση, τις Ανακαλύψεις, τον Διαφωτισμό και τη Γαλλική Επανάσταση και οι υπόλοιπες 50 ώρες είναι για την ελληνική ιστορία και κυρίως για τις περιόδους που συντηρούν τις εθνικιστικές αφηγήσεις. Εχουμε 11 ώρες για την οθωμανική κυριαρχία και 15 ώρες για την Επανάσταση του 1821 ενώ μόνον οκτώ διδακτικές ώρες για τη δημιουργία του ελληνικού κράτους και την εξέλιξή του καθ' όλη τη διάρκεια του 19ου αιώνα.

    Δηλαδή: Έξω ο "εθνικιστικός μύθος" της Επαναστάσεως του 1821, προκειμένου να αφοσιωθούμε στον δυτικό "διαφωτισμό" και να γίνουμε καλοί "εκσυγχρονισμένοι" φραγκοραγιάδες. (Φυσικά, στην Ελλάδα διδάσκεται η Ελληνική Επανάσταση προπαντός και στην Γαλλία η Γαλλική. Έλληνες νόμιζα ότι είμαστε.)

    Είμαστε στα καλά μας; Και μιλούμε για μικρά παιδιά! Τα οποία αυτό που πρώτα και κύρια πρέπει να μάθουν είναι το ποιοι είναι, ποιοι είναι οι πρόγονοί τους, να νιώσουν περήφανα για τους προγόνους τους με τα γιαταγάνια και τις μουστάκες στους τοίχους της τάξης και τις σελίδες του βιβλίου, να αγαπήσουν την χώρα τους και τούς προγόνους, να νιώσουν τις ρίζες και το χρέος και την κληρονομιά, αυτά που κουβαλούν και αποτελούν τα εφόδιά τους για το μέλλον!

    Χωρίς αυτό δεν υπάρχει τίποτε! Μόνον αυτό έχει σημασία!

    Λειτουργώντας σε αυτό το πλαίσιο προσπαθήσαμε να υπερβούμε τον βομβαρδισμό των παιδιών με τις μάχες του '21 και να μην αφήσουμε στο σκοτάδι σημαντικά ιστορικά θέματα όπως ο Εμφύλιος ή το Κυπριακό.

    Δηλαδή: Να μην διδάσκουμε την Δόξα των Ελλήνων και τους Αγώνες για την Ελευθερία, να διδάσκουμε μόνον το αλληλοφάγωμά τους, για να εντυπωθεί καλά στην ψυχή των παιδιών το αίσθημα μειονεξίας και η περιφρόνηση για την πατρίδα.

    Και από την ιδρυτική διακήρυξι της ακροαριστερής οργανώσεως ΑΡ.ΣΗ.:

    ο μύθος της εθνικής πρωτιάς και της φυλετικής ανωτερότητας προτείνονται ως φαντασιακό υποκατάστατο απέναντι στη σκληρή πραγματικότητα του σήμερα και την ανασφάλεια για το αύριο

    Και μόνον η φρασεολογία αυτής της στρατευμένης ακροαριστερής ("εθνική προπαγάνδα και εθνικοί μύθοι", "βομβαρδισμός με μάχες του '21", "μύθος της εθνικής πρωτιάς και της φυλετικής ανωτερότητας"), στην οποία η προσκυνημένη ΝΔ παρέδωσε τα παιδιά μας, είναι δηλωτική για το πρόκειται για βαμμένη ιδεολογικά και στρατευμένη προπαγανδίστρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κοιτάξτε, στην πολιτική της διακύρηξη η ΦΣ λέγει, αναφερόμενη στην παιδεία: Τα μέτρα αυτά θα περιλαμβάνουν απόλυτη ανεξαρτησία (οικονομική, διοικητική, εκπαιδευτική) των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων όλων των βαθμίδων από το κράτος.
    Αυτό φαίνεται να δίνει μια έμμεση απάντηση στο ερώτημά σας.
    Απόλυτη εκπαιδευτική ανεξαρτησία σημαίνει και ελευθερία στην κατάρτηση του προγράμματος και της ύλης σπουδών, οπότε θα μπορείτε να επιλέγετε το σχολείο που ταιριάζει καλύτερα στα standards που έχετε για την εκπαίδευση των τέκνων σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Quote: Θα προωθήσει η Φιλελεύθερη Συμμαχία τον αγώνα για το δικαίωμα στον εθνικό αυτοπροσδιορισμό; (Δηλαδή το δικαίωμά μας να παραμείνουμε Έλληνες; )

    Από την πολιτική διακήρυξη επίσης, σταχειολογώ:
    4. Ατομικά δικαιώματα: Χωρισμός κράτους – εκκλησίας, αποποινικοποίηση της χρήσης των τοξικοεξαρτητικών ουσιών, αναγνώριση όλων των δικαιωμάτων στα ζευγάρια του ίδιου φύλου, απλοποίηση διαδικασιών για τη καύση των νεκρών, σεβασμός του φυλετικού, θρησκευτικού, εθνικού αυτοπροσδιορισμού κάθε έλληνα πολίτη.

    Λέξη κλειδί: Αυτοπροσδιορισμός. Μόνον για τον εαυτό σας. Οι υπόλοιποι μπορούν να προσδιορίζονται όπως επιθυμούν (και να διδάσκονται π.χ. την Ιστορία κατά πως τους αρέσει)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κατά την γνώμη μου, που απηχεί και την γνώμη μιας μερίδας των μελών της ΦιΣ, ο γονιός έχει το δικαίωμα να εκπαιδεύει όπως και όποτε θέλει το παιδί του. Αλλά και εάν αυτή η άποψη είναι στο ένα άκρο του φάσματος των απόψεων που εκφράζονται στην ΦιΣ για αυτό το θέμα, το σίγουρο είναι ότι η ΦιΣ στο σύνολο της πρεσβεύει τουλάχιστον αυτό που είπε ο φίλος Σπύρος από επάνω:

    Το κράτος πρέπει να παραδώσει επιτέλους στους γονείς την ευκαιρία και την δύναμη (οικονομική κυρίως) να επιλέγουν οι ίδιοι με ποιόν εκπαιδευτικό θεσμό επιθυμούν τα παιδιά τους να μαθητεύσουν. Αυτό σημαίνει σαφώς ότι και ο φτωχός γονιός, πρέπει σε έναν πρακτικό βαθμό να έχει την ευκαιρία να στείλει το παιδί του σε όποιο σχολείο θελήσει (π.χ. στην Ελληνική Παιδεία). Είναι κατάφωρη αδικία το να μπορούν να πηγαίνουν σε ιδιωτικά σχολεία μόνο οι γόνοι όσων είναι αρκετά πλούσιοι να πληρώνουν τα δίδακτρα των ιδιωτικών μαζί με τα έμμεσα "δίδακτρα" των δημοσίων σχολείων (μέσω της φορολογίας). Έτσι επιθυμούμε να μπορέσει ο ίδιος ο γονέας να επιλέξει που θα δώσει το μερίδιο της σχολικής χρηματοδότησης που του αναλογεί, δηλαδή στο σχολείο της επιλογής του.

    Τώρα στο πιό ειδικό ζήτημα του τι μπορεί να κάνει ένας γονιός τώρα εγώ θα απαντούσα, προσωπικά μιλώντας, ότι έχει μεγάλο ηθικό δικαίωμα να δείξει ανυπακοή στους παρεμβατιστές που θέλουν να "κλέψουν" την εκπαίδευση του παιδιού του. Βέβαια στην Ελλάδα του λεβιαθανικού κράτους κάτι τέτοιο είναι από δύσκολο εώς αδύνατο καθ'ότι είναι τυπικά παράνομο να βγάλεις το παιδί σου από τα κρατικά "πιστοποιημένα" σχολεία.

    Τώρα όμως, αφού εξέθεσα τις δικές μου απαντήσεις σε αυτό το post,
    θα ήθελα να κάνω και εγώ μια ερώτηση: ποιά η γνώμη των συντελεστών αυτού του blog στην προοπτική ελεύθερης δημιουργίας μιας ισλαμικής δευτεροβάθμιας σχολής στο κέντρο της Αθήνας; Εάν υπάρχουν αρκετοί άνθρωποι που θα διέθεταν μέρος του εισοδήματος τους (ή την κρατική επιχορήγηση που τους αναλογεί) για να χρηματοδοτήσουν ένα τέτοιο σχολείο για τα παιδιά τους, που πιστεύω υπάρχουν, και τους δινόταν η ελευθερία να το κάνουν σύντομα θα είχαμε "ελληνοτραφής" μελετητές του κορανίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

[comments moderated] Θὰ διαβάσω καὶ θὰ δημοσιεύσω τὸ σχόλιό σας τὸ συντομότερο δυνατόν. Σχόλια ἀγενῆ, ἄσχετα μὲ τὸ θέμα ἢ ἀνόητα, διαγράφονται.