«Tὴ γλῶσσα μοῦ ἔδωσαν ἑλληνική· τὸ σπίτι φτωχικὸ στὶς ἀμμουδιὲς τοῦ Ὁμήρου. Μονάχη ἔγνοια ἡ γλῶσσα μου στὶς ἀμμουδιὲς τοῦ Ὁμήρου.» (Ὀδυσσέας Ἐλύτης, «Ἄξιον ἐστί»)

Σελίδες Πατριδογνωσίας - Περικλῆς Γιαννόπουλος - Ἡ Ἑλλὰς τοῦ ΟΧΙ - Ἀντίβαρο - Πολυτονικό

Δευτέρα 19 Φεβρουαρίου 2007

Ωμή και χυδαία νεοταξική προπαγάνδα στην "Νεοελληνική Γλώσσα" της Γ' Γυμνασίου

Διάβασα το άρθρο του Χρήστου Χαρίτου ("Νέα Δημοκρατία και Ελληνική Παιδεία") για το νέο σχολικό βιβλίο, "Νεοελληνική Γλώσσα", της Γ' Γυμνασίου (συγγραφείς: Ελένη Κατσαρού, Αναστασία Μαγγανά, Αικατερίνη Σκιά, Βασιλική Τσέλιου). Κατάπληκτος από τα καταγγελλόμενα, εξέτασα ο ίδιος ολόκληρο το βιβλίο, για να ελέγξω εάν ο κ. Χαρίτος υπερβάλλει για πολιτικούς λόγους ή όχι.

Λοιπόν,
όχι, δεν υπερβάλλει. Η πραγματικότης είναι ακόμη χειρότερη!

Εάν οι πράκτορες του CDRSEE και της ακροαριστερής ΑΡ.ΣΗ. αποχρωματίζουν και αφελληνίζουν την Ιστορία μας, οι συγγραφείς του σχολικού βιβλίου Νεοελληνικής Γλώσσας της Γ' Γυμνασίου ασκούν του Συνασπισμού, στρατευμένοι "ιστορικοί", με ύπουλο και υπόγειο τρόπο
απροκάλυπτη, ωμή και χυδαία νεοταξική προπαγάνδα!


Οι τίτλοι των κεφαλαίων του βιβλίου είναι ενδεικτικοί:
  1. Η Ελλάδα στον κόσμο
  2. Γλώσσα - Γλώσσες και πολιτισμοί του κόσμου
  3. Είμαστε όλοι ίδιοι. Είμαστε όλοι διαφορετικοί
  4. Ενωμένη Ευρώπη και Ευρωπαίοι πολίτες
  5. Ειρήνη - Πόλεμος
  6. Ενεργοί πολίτες για την υπεράσπιση οικουμενικών αξιών
  7. Τέχνη: Μια γλώσσα για όλους, σε όλες τις εποχές
  8. Μπροστά στο μέλλον

Λες και διαβάζεις
κομματικό φυλλάδιο του Συνασπισμού της Αριστεράς.


Το περιεχόμενο; Υπεράνω φαντασίας. Εάν σε μάθημα με τον τίτλο "Νεοελληνική Γλώσσα" περιμένατε να διαβάσετε κείμενα των μεγάλων λογοτεχνών μας, απατάσθε. Τί θα διαβάσετε; Πολιτικές ομιλίες και προπαγανδιστικά άρθρα του Κώστα Σημίτη, του λαθρομετανάστη Γκαζμέντ Καπλάνι, του συνοδοιπόρου του Νακρατζά Νίκου Δήμου, της πράκτορος του CDRSEE Χριστίνας Κουλούρη κ.ά. νεοταξιτών!

Ναι,
στην Νεοελληνική Γλώσσα της Γ' Γυμνασίου διδάσκεται κείμενο του Κ. Σημίτη από το βιβλίο του "Εθνικιστικός λαϊκισμός ή εθνική στρατηγική;", όπου καταφέρεται κατά του έθνους-κράτους και της "χωρίς απήχηση ελληνικής και χριστιανικής παράδοσης", τα οποία εμποδίζουν τον ευρωπαϊκό εκσυγχρονισμό!

Διδάσκεται έπίσης ότι
"είναι αποτροπιαστικό να υπάρχουν άνθρωποι που να ψηφίζουν ένα ξενοφοβικό κόμμα", διδάσκεται "τί είναι ρατσισμός", ότι "δεν υπάρχουν καθαρές φυλές" και ότι "όλοι μπορούμε να γίνουμε ρατσιστές". Κατόπιν, υπό τον τίτλο "πολυεθνικές τάξεις στο σχολείο", μαθαίνουμε ότι οι δάσκαλοι δεν πρέπει να δυσανασχετούν με το "πόσο ραγδαία αλλάζει η εθνική σύνθεση του μαθητικού πληθυσμού των δημόσιων δημοτικών σχολείων χρόνο με τον χρόνο"!


Ας ξεφυλλίσουμε ολόκληρο το προπαγανδιστικό βιβλίο:

Σελ. 2: Ποιηματάκι του Ελύτη, όπου εξυμνείται το κάλλος της
Alfa Romeo (ναι, αυτό το ποίημα διάλεξαν από ολόκληρον τον Ελύτη), σε αντιστοιχία με αυτό του Παρθενώνος! Φοβούμαι ότι το ποίημα χρησιμοποιείται προπαγανδιστικώς. Όχι για να υποδειχθεί ότι οι αξίες του Ελληνικού πολιτισμού (Παρθενών) εμπνέουν κάθε μεταγενέστερη αναζήτηση του ωραίου (ακόμη και στην Alfa Romeo) (η ιδέα είναι νομίζω του Λε Κορμπυζιέ), αλλά για να υποβάλουν την ιδέα ότι οι Παρθενώνες πέρασαν, σήμερα είμαστε με τα Alfa Romeo. Οι φόβοι μου επιβεβαιώνονται αμέσως μετά:

Σελ. 11:
Προπαγανδιστικό κείμενο της πράκτορος του CDRSEE Χριστίνας Κουλούρη από το "Βήμα", η οποία επιτίθεται στην "εθνική ομοιογένεια", θεωρώντας μάλιστα την παράνομη και επιδιωκόμενη αλλοίωσι του Ελληνικού έθνους ("χρώμα, γλώσσα, θρησκεία, κουλτούρα", όπως αναφέρει) δεδομένη, και κάνοντας πλύση εγκεφάλου στους μαθητές για να αποδεχθούν την γενοκτονία του Ελληνισμού ως κάτι θεμιτό!

Σελ. 14: Ωραίο κείμενο για την
Ορθόδοξη παράδοσή μας (που μάλλον δεν κατάλαβαν το νόημά του) και το φιλελεύθερο και χαρμόσυνο πνεύμα της. Φυσικά γραμμένο από ξένο, όχι από ελληνόφοβο και χριστιανόφοβο "προοδευτικό" ελλαδίτη. (Εάν το έγραφε Έλληνας, θα εθεωρείτο "φασίστας" και θα λογοκρινόταν.)

Σελ. 18: Ολίγος Ρίτσος, διασωθείς εν μέδω κόμικ και διαφημίσεων. Πάλι καλά. (Φαίνεται δεν έμαθαν ακόμη ότι ο Ρίτσος είναι... "νεκρόφιλος εθνικιστής"!)

Σελ. 21: "Γραικοί και Έλληνες". Ενδεικτικό για το τί μελετούσαν οι μαθητές του Βαρβακείου (και όλοι οι μαθητές), όταν στην Ελλάδα υπήρχε παιδεία και όχι νεοταξική αλλοτρίωσις!

Σελ. 24: "Ξένος, εύπορος, ψάχνει σπίτι στην Ελλάδα." Η Ελλάς πωλείται! (Εμμονή στην τουριστική παρουσίασι της Ελλάδος ως χώρας γκαρσονιών των Ευρωπαίων.)

Σελ. 30: "Γλώσσες που χάνονται." Σωστά. (Αλλά, εάν τούς πεις ότι μία από αυτές τείνει να γίνει και η Ελληνική, θα σέ πουν κινδυνολόγο κ.ά. πολλά...

Και διάφορα άλλα κείμενα, μάλλον ουδέτερα, για την Ελληνική γλώσσα. Μερικά ενδιαφέροντα. (Ευτυχώς δεν τούς πληροφόρησε κανείς ότι ο Μπαμπινιώτης είναι "εθνικιστής". Ευτυχώς.)

Σελ. 46 κ.ο.κ.:
Ηθικοπλαστικά διδάγματα περί "ρατσισμού". Ολόκληρο το βιβλίο της Νεοελληνικής Γλώσσας, όχι για να έρθουν σε επαφή οι μαθητές με την Ελληνική λογοτεχνία, αλλά για να γίνουν "αντιρατσιστές"!

Σελ. 52:
Προπαγάνδα για την αποδοχή του πολυφυλετισμού στα σχολεία.

Σελ. 54: Πολυπολιτισμική προπαγάνδα και
ερωτηματολόγιο φακελώματος των μαθητών με "ρατσιστικές" απόψεις!

Σελ. 55:
Χυδαία αντιδημοκρατική προπαγάνδα: Προκαλεί "αποτροπιασμό" το να "υπάρχουν άνθρωποι που να ψηφίζουν ένα κόμμα, το οποίο υποστηρίζει ότι οι ξένοι [παράνομοι και ανεξέλεγκτοι, υπεράριθμοι λαθρομετανάστες] ευθύνονται για την ανεργία"!

Ναι, σωστά διαβάσετε.
Σε δημοκρατικό καθεστώς, οι ανήλικοι μαθητές υφίστανται στα σχολεία κομματική προπαγάνδα, διδασκόμενοι ότι απαγορεύεται να ψηφίζουν ένα νόμιμο, δημοκρατικό κόμμα (το οποίο αντιτίθεται στην παράνομη και ανεξέλεγκτη λαθρομετανάστευση)!

(Φανταστείτε να γραφόταν ότι
"είναι απαράδεκτο να υπάρχουν άνθρωποι που να ψηφίζουν ένα ανθελληνικό κομμουνιστικό [ή ένα αντίχριστο νεοφιλελεύθερο ή οτιδήποτε] κόμμα"...)

Για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους:
Στα "ελληνικά" σχολεία, οι φασίστες της καθεστωτικής, "εκσυγχρονιστικής", νεοταξικής αριστεράς, δηλώνουν σε ανήλικα παιδιά ότι απαγορεύεται όταν μεγαλώσουν να ψηφίσουν ΛΑΟΣ. "Ελληνική Δημοκρατία", 2007.

Σελ 57:
Και νέο άρθρο από το "Βήμα". Καλά, οι καθεστωτικές πολιτικές εφημερίδες της "εκσυγχρονιστικής κεντροαριστεράς" είναι αποκλειστική πηγή κειμένων για το βιβλίο Νεοελληνικής Γλώσσας; Αντιεπιστημονικές απόψεις περί "ανυπαρξίας των ανθρωπίνων φυλών" κ.ά.

Σελ 58: Ο διωγμός των εβραίων. Σιγά μην πούμε για τους διωγμούς των Ελλήνων.

Και προπαγανδιστικές, πολυπολιτισμικές αφίσες.

Σελ. 64 κ.ο.κ.: "Ενωμένη Ευρώπη". Εμπρός στον δρόμο του Μάαστριχτ...

Σελ. 65:
Κώστας Σημίτης, "Εθνικιστικός λαϊκισμός ή εθνική στρατηγική;"

Ναι!
Σε βιβλίο Νεοελληνικής Γλώσσας (επιβληθέν από την κυβέρνηση της... Ν.Δ.), μπορεί να απουσιάζει ο Κάλβος, ο Παπαδιαμάντης, ο Καζαντζάκης, αλλά διδάσκεται ο... Κ. Σημίτης! (Πού είσαι βρε Μαλβίνα; Πού; ) Προπαγανδιστικό κείμενο, το οποίο καταφέρεται εναντίον του "έθνους-κράτους", ως παράγοντος οπισθοδρόμησης, το οποίον επιμένει στις "χωρίς απήχηση ελληνικές και χριστιανικές αξίες"!

Ναι! Αυτή η
ωμή και χυδαία, αντεθνική πολιτική προπαγάνδα διδάσκεται από το κράτος στα παιδιά μας, στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας!

Σελ. 73: Δεν έχει σταματήσει η προπαγάνδα, και εδώ πια γίνεται τραγελαφική.
Ο λαθρομετανάστης Γκαζμέντ Καπλάνι μάς επιπλήττει και από πάνω, επειδή δεν "ελληνοποιούμε" αμέσως (και γιατί μάλιστα αυτό δεν επιβάλλεται υποχρεωτικώς από την Ε.Ε., αλλά αφήνεται στην δικαιοδοσία των κρατών-μελών!) τους παρανόμους ανεξέλεγκτους εισβολείς στον τόπο μας! Αυτό σημαίνει θράσσος, για το ότι παρανόμως το ελλαδικό κράτος, όχι μόνον άφησε αφύλακτα τα σύνορα και τού επέτρεψε να τά παραβιάσει, αλλά δεν εφήρμοσε και τον νόμο που προβλέπει την απέλασή του!

Σελ 88 κ.ο.κ.: "Ειρήνη-πόλεμος". Αλλεπάλληλα "φιλειρηνικά", "ανθρωπιστικά" κηρύγματα, χωρίς άλλο νόημα (λες και τον πόλεμο τόν κάνει κανείς επειδή θέλει να διασκεδάσει!), πλην της απονευρώσεως και του ευνουχισμού της αγωνιστικότητος των Ελλήνων. Πουθενά οι αγώνες για την πατρίδα και την ελευθερία! Πουθενά! 3.000 χρόνια αγώνων των προγόνων μας, μάς έφεραν εδώ που είμαστε σήμερα, μία λέξη πουθενά! Μόνο στο τέλος, ένα απόσπασμα του Ελύτη για το '40, αλλά και εκεί ακόμη μόνο επιλεγμένες φράσεις που μιλούν για τα δεινά των πολεμιστών, όχι για την φλόγα της ψυχής τους που ξεπερνά αυτά τα δεινά! Ντροπή!

Σελ. 106 κ.ο.κ. "Οικουμενικές αξίες" (=παγκοσμιοποίηση). Ελληνικές (που είναι και οικουμενικές), δεν υπάρχουν.

Σελ. 116: Ο γνωστός
Νίκος Δήμου, συνοδοιπόρος του Νακρατζά, μετά τον Γκαζμέντ Καπλάνι, μάς επιπλήττει επειδή "καταπιέζουμε" τους Ιεχωβάδες, τους σλαβόφωνους (πράκτορες της σκοπιανής προπαγάνδας) και τους μουσουλμάνους!

Σελ. 121 κ.ο.κ.: "Τέχνη: μια γλώσσα για όλους [=πολυπολιτισμική, παγκοσμιοποιημένη]". Άρτσι-μπούρτζι και λουλάς, λίγη Ελληνική τέχνη, πολλή ξένη μοντέρνα, αφίσσες και γκράφιτι και κόμικ.

Σελ. 133 κ.ο.κ.: "Μπροστά στο [νεοταξικό] μέλλον"...

...


Τί να πεις;
FINIS GRAECIAE;

12 σχόλια:

  1. Παρατηρώ μια κραυγαλέα απουσία εκτεταμένων παραθεμάτων. Κάνεις οικονομία στο copy-paste;

    >:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ἐγὼ φταίω, πού, ἐκτὸς τῶν ἄλλων, δὲν μποροῦν νὰ φτιάξουν ἕνα σωστὸ PDF;!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. An mou apodeikseis oti yparxei "ellhniko aima", gonidia k den kserw egw ti, k egw ratsisths, mazi sou...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φίλε μου, πιστεύω ὅτι ρωτᾶς ἀπὸ ἀφέλεια. Ἐγὼ θὰ μιλήσω γιὰ τοὺς ὑποκριτές.

    Ὁ ἄνθρωπος ὁ ὁποῖος βλέπει ἕναν Ἕλληνα, ἕναν Αἰθίοπα καὶ ἕναν Μογγόλο, καί... δὲν μπορεῖ νὰ τοὺς ξεχωρίσει (!), εἶναι, ἁπλῶς, διανοητικῶς καθυστερημένος. Ἀλλὰ ὁ ἄνθρωπος ὁ ὁποῖος βλέπει ἕναν Ἕλληνα, ἕναν Αἰθίοπα καὶ ἕναν Μογγόλο καὶ ἐπιθυμεῖ διὰ τῆς βίας νὰ τοὺς ἀναμείξει καὶ νὰ τοὺς πολτοποιήσει, εἶναι φασίστας νεοτάξ ἐπίγονος τοῦ Χίτλερ καὶ τοῦ Μένγκελε, ψευτοπροοδευτικὸ ψευτοαριστερὸ ψευτοδιεθνιστικὸ πιόνι τῆς παγκοσμίου καπιταληστρικῆς ἐξουσίας, ἡ ὁποῖα ἐπιδιώκει τὴν πολτοποίησι λαῶν, ἐθνῶν καὶ πολιτισμῶν καὶ τὴν δημιουργία μίας παγκόσμιας φυλῆς, χωρὶς ρίζες, καταγωγὴ καὶ ἐρείσματα, χωρὶς μνήμη, ἱστορία, πολιτισμό καὶ συνείδησι, φυλὴ λοβοτομημένων δούλων -ὑπαλλήλων -καταναλωτῶν. Αὐτὴ εἶναι ἡ ἀπάτη τοῦ «ἀντιρατσισμοῦ», τοῦ μεγαλύτερου ρατσισμοῦ ποὺ ὑπάρχει σήμερα, τῆς νεοταξικῆς φασιστικῆς καταλύσεως τῆς φυσικῆς ποικιλομορφίας λαῶν καὶ πολιτισμῶν.

    Γιατὶ ρὲ ψευτοπροοδευτικοὶ ψευτοδιεθνιστὲς ἀλῆτες δὲν σέβεστε τὶς φυλὲς καὶ τοὺς λαοὺς τῆς Μητέρας Φύσης; Γιατὶ ρὲ ρατσιστικὰ ψευτοπροοδευτικὰ καθάρματα, δὲν ἐπιτρέπετε στοὺς Ἕλληνες νὰ μείνουν Ἕλληνες καὶ στοὺς Ζουλοὺ νὰ μείνουν Ζουλού; (Κανεὶς δὲν εἶναι «ἀνώτερος» φυλετικῶς ἀπὸ τὸν ἄλλον, ὅλοι εἶναι παιδιὰ τῆς Φύσης, μὲ τὰ ἰδιαίτερα, μοναδικὰ καὶ θαυμαστὰ χαρακτηριστικά τους.) Γιατὶ ἀσελγεῖτε στὴν Φύση; Μόνο καὶ μόνο γιὰ νὰ ἔχουν φθηνοὺς ἐργάτες-δουλοπάροικους καὶ ψηφοφόρους-καταναλωτὲς οἱ ἐξουσιαστὲς τοῦ κόσμου; Καταλαβαίνετε ὅτι αὐτῶν τὰ συμφέροντα ἐξυπηρετεῖτε, ὅτι αὐτῶν τῶν ἀρχιρατσιστῶν γίνεστε ὑπηρέτες;

    Ξυπνῆστε ἐπιτέλους!


    Διαβάζω, λοιπόν, ἐκεῖ ποὺ πίνω τὸ καφεδάκι μου:

    Ράτσα ναι, ρατσισμός όχι!

    «Οι τελευταίες επιστημονικές αναλύσεις δείχνουν ότι οι φυλές των ανθρώπων όντως υπάρχουν και όταν αρνούμαστε αυτό το γεγονός γινόμαστε περισσότερο ρατσιστές από ό,τι πριν.»

    Καί, εἴπαμε, δὲν χρειάζεται νὰ εἶναι κανεὶς ἐπιστήμων τῆς γενετικῆς γιὰ νὰ διαπιστώσει τὰ αὐτονόητα (ὅτι δηλαδή... ὑπάρχουν φυλὲς! (Καὶ αὐτὸ δὲν εἶναι κακόν· εἶναι, ἁπλῶς, φυσικόν.) Ἀλλὰ εἶναι πραγματικὰ διασκεδαστικὸ τὸ πῶς καθημερινῶς γίνονται ἐπιστημονικῶς καταγέλαστες οἱ παλαιὲς «πολιτικῶς ὀρθὲς» ψευτοπροοδευτικὲς ἠλιθιότητες, οἱ ὁποῖες εἶχε ἐπιχειρηθεῖ νὰ ἐπιβληθοῦν μὲ τὸ ζόρι στὴν ἐπιστήμη καὶ τὴν πολιτική. (Καὶ ἐπιβάλλονται ἀκόμη διὰ τῆς βίας στὸ ἑλλαδιστὰν ἀπὸ τοὺς τραγελαφικοὺς πολιτικάντηδες καὶ τὰ ἀποβλακωμένα θύματα τῆς ψευτοπροοδευτικῆς προπαγάνδας.)

    Εἴπαμε -καὶ ἐπαναλαμβάνουμε, μήπως καὶ ξυπνήσουν τελικῶς μερικὰ ἀπονεκρωμένα μυαλά. Ὁ «πολυφυλετιστὴς-πολυπολιτισμικὸς» ψευτοπροοδευτικὸς εἶναι ὁ κατ᾿ ἐξοχὴν ρατσιστής. Αὐτὸς ποὺ ἐπιδιώκει νὰ καταργήσει ὅλες τὶς φυλὲς καὶ ὅλους τοὺς πολιτισμούς· γενοκτόνος τῶν πάντων δηλαδή, γιὰ νὰ μείνει μόνον ἡ ἄχρωμη καὶ ἄβουλη μάζα τῶν δούλων-καταναλωτῶν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ὅσο γιὰ τὴν φυλετικὴ ταυτότητα καὶ καταγωγὴ τῶν Ἑλλήνων, αὐτὴ εἶναι ἀντικείμενο μελέτης τῶν εἰδικῶν ἐπιστημόνων τῆς γενετικῆς, τῆς ἀνθρωπολογίας, τῆς ἀρχαιολογίας, τῆς ἱστορίας κ.ἄ., καὶ ὅχι τῶν ἡμιμαθῶν προπαγανδιστῶν τῆς ψευτοπροοδευτικῆς ψευτοαντιρατσιστικῆς ψευτοδιανοήσεως.

    Ελληνικα Χρωματοσωματα Υ

    «Ποιοί ήταν οι Ινδοευρωπαίοι;», συνέντευξη με τον καθηγητή Ανθρωπολογίας στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, κ. Ν. Ξηροτύρη

    Indo-European origins in Southeast Europe

    Αρχαίες πηγές για την εθνική ταυτότητα των Ελλήνων

    Κ.λπ. κ.λπ κ.λπ. ...

    Ἀλλὰ καὶ νὰ μὴν ἦταν πλέον ἀναμφισβήτητα ἀποδεδειγμένη ἀπὸ τὴν ἐπιστήμη ἡ αὐτοχθονία καὶ παναρχαιότης τῶν Ἑλλήνων, καὶ προσφάτων αἰώνων δημιουργία τῆς φύσης ἂν ἦταν ὁ Ἑλληνικὸς λαός, προϊόν ἀναμείξεως ἄλλων πολλῶν φυλῶν, ἀφ᾿ ἧς στιγμῆς ἔχει δημιουργηθεῖ ἕνας νέος λαὸς μὲ συγκεκριμένα κοινὰ ἐν πολλοῖς φυλετικὰ χαρακτηριστικά, συνείδησι κοινῆς πλέον καταγωγῆς, κοινοῦ πολιτισμοῦ, κοινῆς μοίρας, καὶ αὐτὸς ὁ λαὸς θὰ ἐδικαιοῦτο πλέον νὰ ἐπικαλεῖται τὴν κοινὴ του φυλετικὴ ταυτότητα, συνείδησι καὶ κληρονομιά, θεωρώντας ἐπομένως ἐαυτὸν ἔθνος, ὅπως τόσα εὐρωπαϊκὰ ἔθνη, ἄλλα νεώτερα, ἄλλα παλαιότερα, ἄλλα ἀρχαῖα, καὶ θὰ ἐδικαιοῦτο νὰ ὑπερηφανεύεται γιὰ τὴν ἐθνική του ταυτότητα καὶ κληρονομιά, νὰ τὴν τιμᾶ καὶ νὰ τὴν παραδίδει στοὺς ἀπογόνους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ...Ἀλλὰ ἐὰν κάποιος δὲν μπορεῖ νὰ ξεχωρίσει ἕναν Ἕλληνα ἀπὸ ἕναν Αἰθίοπα, καὶ δὲν καταλαβαίνει γιατὶ εἶναι καλὸ γιὰ τὸν Ἕλληνα νὰ εἶναι Ἕλληνας καὶ γιὰ τὸν Αἰθίοπα νὰ εἶναι Αἰθίοπας, καὶ γιατὶ εἶναι δικαίωμά τους στὸ κάτω-κάτω βρέ αδερφέ καὶ τῶν δύο νὰ εἶναι αὐτὸ ποὺ ποὺ εἶναι (καὶ ὄχι αὐτὸ ποὺ θέλει ἡ νέα τάξις πραγμάτων νὰ τοὺς κάνει), ἐπὸμενο μετὰ εἶναι νὰ φθάνει στὸ σημεῖο νὰ μὴν καταλαβαίνει οὔτε κἂν γιατὶ εἶναι ἀπαράδεκτο καὶ ἐξωφρενικὸ σὲ ἕνα σχολικὸ βιβλίο νὰ διδάσκεται... Σημίτης, μαζί μὲ ὁδηγίες γιὰ τὸ ὀφείλει κανεὶς νὰ ψηφίσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος23/2/07, 1:30 μ.μ.

    Ti KSEFTILA einai afti! Ntrapika k mono pou to diavasa!!! ELEOS!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος23/2/07, 3:04 μ.μ.

    Καλλίμαχε, το ημερολόγιό σου είναι η όαση της Αλήθειας, μέσα στην θάλασσα του ψεύδους και της προπαγάνδας του μεγάλου Κεφαλαίου που επιχειρεί μέσω διαφόρων ΜΚΟ με αθώα ονόματα και μέσω έξτρα λάιτ αριστερών κομμάτων, την τελική του έφοδο για την κατάκτηση όλου του πλανήτη.
    Στο μυαλό μου έρχεται η περίφημη εμμονή του Γιωργάκη Π. για την "Παγκόσμια Διακυβέρνηση".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα Κρατύλε,
    Μετά από υπόδειξη του Greg, έχω κάνει στο τελευταίο μου ποστ παραπομπή στο δικό σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εὐχαριστῶ, Ἰφαιστίων, καὶ ange-ta.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος22/3/07, 10:01 π.μ.

    phile, (giati to file mporei na mperdepsei)

    Prwto, to pc pou vriskomai den exei ellinikous xarakthres

    Deutero, mou moizei ligo kouto, oxi oti diafwnw me kati apo to post sou, alla kalutera na arxizes apo ton sxoliasmo tis katastasis tis monternas ellinikis paideias genikotera, opws ta provlimata stegasis, 8ermansis, asfaleias, epikoinenias, ekpaideutikwn, nomwn kai eleu8eriwn

    kai na afines ta vivlia kai to periexomeno tous gia to telos. Mou aresei pou ola ta alla ta exoume teliwpoiisei kai ka8e toso kai ligaki, koitame to hmerologio, "xmmm poios kuvernaei shmera;" kai ana8ewroume ta vivlia analogos.

    Auti einai h pragmatikotita sas kurioi... lupamai


    Kai phile Kallimaxe,

    Egw pou den mporw na ksexwrisw enan sunxrono ellina apo enan Ai8iopa h Nigiriano h Moggolo, apo ti pasxw akrivws? Giati auta pou DEN paratireis gurw sou h epilegeis na min paratireis mono stin Afriki kai sto Ellinistan phile mou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος17/4/13, 2:50 π.μ.

    Διδάσκω το βιβλίο στη Γ Γυμνασίου, σε ένα απλό, δημόσιο σχολείο μιας παλιάς, "αστικής" περιοχής της Αθήνας, κατά το πλείστον σε ελληνόπουλα, καθώς η τάξη μου τυγχάνει λίγων αλλοδαπών μαθητών. Σας πληροφορώ ότι τα παιδιά κατανοούν πολλά περισσότερα απ'όσα νομίζουμε...

    ΥΓ. Φυσικά τα εν λόγω κείμενα δεν τα δίδαξα. Έκανα ένα παράλληλο κείμενο από τον Αγησίλαο του Ξενοφώντα αντί του σημιτικού κειμένου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

[comments moderated] Θὰ διαβάσω καὶ θὰ δημοσιεύσω τὸ σχόλιό σας τὸ συντομότερο δυνατόν. Σχόλια ἀγενῆ, ἄσχετα μὲ τὸ θέμα ἢ ἀνόητα, διαγράφονται.