«Tὴ γλῶσσα μοῦ ἔδωσαν ἑλληνική· τὸ σπίτι φτωχικὸ στὶς ἀμμουδιὲς τοῦ Ὁμήρου. Μονάχη ἔγνοια ἡ γλῶσσα μου στὶς ἀμμουδιὲς τοῦ Ὁμήρου.» (Ὀδυσσέας Ἐλύτης, «Ἄξιον ἐστί»)

Σελίδες Πατριδογνωσίας - Περικλῆς Γιαννόπουλος - Ἡ Ἑλλὰς τοῦ ΟΧΙ - Ἀντίβαρο - Πολυτονικό

Δευτέρα 2 Απριλίου 2007

Γιατί οἱ ἑλλαδίτες νεοφιλελεύθεροι εἶναι προδότες;

Ἔχω ἀπὸ χρόνια μιὰ ἀπορία, καὶ διαβάζοντας τώρα τὸ ἄρθρο τῆς Ρεπούση τὸ ὁποῖον ἀνέφερα στὴν προηγούμενη δημοσίευσί μου, ξαναθυμήθηκα τὴν ἀπορία μου αὐτήν. Νὰ δοῦμε ἂν θὰ τὴν λύσει κανείς.

Ἐντύπωσι μοῦ ἔκανε, λοιπόν, τὸ ἐξῆς. Ἡ Μάργκαρετ Θάτσερ καταγγέλλεται ἀπὸ τὴν Ρεπούση στὸ ἄρθρο ὡς ὑπέρμαχος τῆς ἐθνοκεντρικῆς ἱστορίας:

«Η Μάργκαρετ Θάτσερ", γράφει ο Martin Kettle στην εφημερίδα "Guardian" στις 4 Ιανουαρίου 1990, "έδωσε πολλές ιστορικές μάχες για ό,τι οραματιζόταν ως μέλλον της Βρετανίας. Λίγες από αυτές, όμως, ήταν τόσο μεστές σε νόημα όσο η τρέχουσα μάχη της για τον έλεγχο της βρετανικής ιστορίας... Εάν η πρωθυπουργός καταφέρει να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο διδασκόμεθα ιστορία, θα έχει καταφέρει ν' αλλάξει τους βασικούς κανόνες για τη γενιά που έρχεται. Είναι ένας μεγάλος άθλος».

«Ἐθνικίστρια», λοιπόν, ἡ Θάτσερ. Ἐν Ἑλλάδι, ἀντιθέτως, ἡ νεοφιλελεύθερη Γιαννάκου εἶναι τὸ στήριγμα τῆς ἀκροαριστερῆς Ρεπούση στὴν ἐπιχείρησι ἀφελληνισμοῦ τῶν παιδιῶν μας.

Πράγματι, στὴν Βρετανία, ἡ Θάτσερ ἦταν ἡ «Σιδηρὰ Κυρία». Αυτὴ ποὺ ἔστειλε τὸ Βασιλικὸ Πολεμικὸ Ναυτικὸ στὰ πέρατα τοῦ κόσμου (Φώκλαντ) γιὰ τὴν δόξα τῆς Αὐτοκρατορίας καὶ τοῦ Στέμματος.

Στὶς Η.Π.Α., ὁ Ρέηγκαν εἶναι ὁ πατέρας τοῦ νεώτερου ἀμερικανικοῦ ἐθνικισμοῦ. Αὐτὸς ποὺ ξέπλυνε τὴν ντροπὴ τοῦ Βιετνάμ, αὐτὸς ποὺ ταπείνωσε τὴν Ε.Σ.Σ.Δ., αὐτὸς ποὺ ἔκανε κάθε Ἀμερικανὸ νὰ φορᾶ καὶ νὰ ἀνεμίζει περήφανα τὴν ἀστερόεσσα. (Τότε ἔγινε μόδα ἡ σημαία στὴν ἔνδυσι. Σὲ ἐμᾶς, μὲ μεγάλη καθυστέρησι, κατάφερε ἐν μέρει τὸ ἴδιο ἡ... Ἕλενα Παπαρίζου!)

Ἐνῶ στὴν Ἑλλάδα, οἱ νεοφιλελεύθεροι θαυμαστὲς (ὑποτίθεται) τῆς Θάτσερ καὶ τοῦ Ρέηγκαν εἶναι συνοδοιπόροι τῶν «Ἰῶν» τῆς «Ἐλευθεροτυπίας», τῶν γλοιωδῶν ὀθωμανολάγνων Μουζέλη, Ἠρακλείδη, Τριαρίδη, Τρεμόπουλου καὶ τῶν σκοπιανῶν πρακτόρων Νακρατζᾶ καὶ Λιθοξόου! (Φαντασθεῖτε νὰ κουνιόνταν τῆς Θάτσερ... σκοπιανοί! Θὰ τοὺς εἶχε λιώσει μὲ τὸ τακούνι της! (Ἐδῶ πάτησε τοὺς σκληροτράχηλους Ἰρλανδούς...))

Ἐπαναλαμβάνω, λοιπόν, τὸ ἐρώτημα: Γιατί οἱ ἑλλαδίτες νεοφιλελεύθεροι θεωροῦν ἰδεολογικὴ ὑποχρέωσί τους νὰ εἶναι προδότες; ἀφελληνισμένοι συμπλεγματικοὶ γραικύλοι, χαμερπεῖς καρπαζοεισπράκτορες τῶν ὀθωμανῶν, τῶν σκοπιανῶν καὶ τῶν ἀλβανῶν;

Γιατί νὰ μὴν ἔχουμε μία Θάτσερ, ἀντὶ γιὰ τὸν... Ἀνδριανόπουλο, τὸν Μίχα καὶ τὸν Ν. Δήμου, τὸν Δημητρᾶ, τὸν Νακρατζᾶ;

Ὑπογραμμίζω: Τὸ ἐρώτημα δὲν ἀφορᾶ τὸ γιατὶ οἱ νεοφιλελεύθεροι εἶναι νεοφιλελεύθεροι. Στὴν Ἑλλάδα τοῦ πασοκικοῦ κρατισμοῦ, μάλιστα, ἴσως καὶ νὰ χρειάζονταν ὀρισμένες ἀπὸ τὶς ἰδέες τῶν φιλελευθέρων. (Ἂν καὶ ὁ κίνδυνος τῆς Γιελτσινοποιήσεως εἶναι τρομακτικός.) Τὸ ἐρώτημα εἶναι γιατὶ οἱ ἑλλαδίτες -εἰδικῶς οἱ ἑλλαδίτες καὶ ὄχι οἱ Βρετανοί- νεοφιλελεύθεροι εἶναι προδότες.

(Ἔχω μία ἀπάντησι· ἴσως ὄχι ἀπολύτως ἰκανοποιητική, ἀλλὰ εἶναι ἡ μόνη. Ἡ ἐξήγησις, λοιπὸν, πρέπει μᾶλλον νὰ ἀναχθεῖ σὲ αὐτὸ ποὺ ὁ σεβαστὸς καθηγητὴς Χρῆστος Γιανναρᾶς ὀνομάζει μεταπρατικὸ χαρακτήρα τοῦ ἑλλαδικοῦ κρατιδίου. Τὰ πάντα σχεδὸν στὸ Ἑλλαδέξ (ἐκτὸς ἴσως ἀπὸ τὴν κορμοστασιὰ τῆς Παπαρίζου), ἀκόμη καὶ ὁ νεοφιλελευθερισμός, ὡς ἀπομιμήσεις μεταπρατικοῦ τύπου, δὲν μπορεῖ παρὰ νὰ εἶναι γιὰ τὰ μπάζα.)

4 σχόλια:

  1. Διαβάζοντας το κείμενο, έτοιμη είχα την απάντηση, στο τέλος την κότσαρες.

    Ποιος να παίξει αυτόν το ρόλο; Ο Βαρδινογιάννης παίρνει το πετρέλαιο από τους Άραβες, ο Κόκκαλης ξεκίνησε (;) ως πράκτορας, οι υπόλοιποι κρατικοδίαιτοι βιομήχανοι έχουν συμφέροντα στις γειτονικές χώρες.

    Μόνο οι εφοπλιστές έχουν πρωτογενή και ανεξάρτητη δύναμη, αλλά εξ αντικειμένου τα συμφέροντά τους δεν αφορούν -κι άλλοτε συγκρούνονται με- την Ελλάδα.

    Το μεγάλο προϊόν της ελληνικής οικονομίας είναι η ...διαφήμιση. στο Θεό σας, τεταρτογενής τομέας κι αν.

    Οι σύγχρονοι νεοφιλελεύθεροι αισθάνονται ηττημένοι σαν δεξιοί μετά την μεταπολίτευση, και επιχειρούν να εμβαπτισθούν αριστεροί μέσα από την απάρνηση των δεξιών αξιών (πατρίς, θρησκεία, οικογένεια).
    Κάπου εκεί τα όρια χάνονται, μπορεί κανείς να δηλώνει αριστερός και να είναι οπαδός του οικονομικού φιλελευθερισμού και αντίστροφα.

    Πρόκειται για το σύγχρονο μόντους βιβέντι της αυτοκρατορίας, που ενώνει ένα μπορδοροδοροζ μέτωπο, που πιάνει από τον Μάνο μέχρι τον Τρίμη(καλά αυτόν τον κλείσανε, πάει).

    Καμία σχέση με Αγγλία, ΗΠΑ τι συγκρίνεις τώρα...οι εκεί φιλελεύθεροι ήταν αυτοί που παρήγαγαν αυτό το μοντέλο που κυριαρχeί παγκόσμια, φυσικά και θα είναι εθνικόφρονες, κι όχι μόνο αυτοί αλλά και οι αντίπαλοι τους, τι θα είναι...σαν τα ελληνόφωνα κωθώνια;

    Υ.Γ.: Η ξεφτίλα του ελληνικού "σοσιαλφιλελευθερισμού" -που κατακεραυνώνει τον εθνικισμό και που "δικαιούται" να λέει τη "Μακεδονία" (sic) ως Μακεδονία- από τα λογάκια του ινδάλματός της, σκατοεθνίκι όταν πρόκειται για όχι ξένα κόλλυβα:

    Falklands war was right - Blair

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλλίμαχε, αν προκαλέσεις στη ΦιΣ το ισοδύναμο της 6ης Ολομέλειας του ΚΚΕ θα καταστείς ο Ηρόστρατος της πολιτικής ζωής της χώρας.

    Έπαινος είναι αυτό!

    Δες και κάτι που μόλις το διάβσαα α-μέ-σως σκέφτηκα εσένα.

    «...
    The Los Angeles Times instituted an official policy a few years back to add the tilde.

    "It's a fractional step along the lines of using accent marks," said Clark P. Stevens, chief of the paper's copy desks. Stevens said the issue is difficult especially for the international desk, which has the most words to check and still gets much of its copy through e-mail and other systems that may change the accent. Also, many Hispanics in Los Angeles have lived several generations in the U.S. and no longer even use an accent, he said. But Stevens says he believes the trend is toward more accents. "It goes back to Journalism 101 and accuracy, and identification of a person is a primary element of information in a news story," he said. "We've been edging down the road to using accents for a long, long time. I think we'll go more that way."»
    μέσω Michael Kaplan
    Βλέπεις, μπορεί "αυτοί" να επιχειρούν en masse και να κερδίζουν φτηνές εντυπώσεις με τους σχηματισμούς τους. Πλην όμως "εμείς", τα ημέτερα τμήματα ανορθόδοξου πολέμου εννοώ, καταφέρνουν αποφασιστικά πλήγματα στα μετόπισθεν του εχθρού. Είναι ζήτημα χρόνου να κοπούν οι γραμμές ανεφοδιασμού.

    Καλή Ανάσταση (ζήτω η Θάτσερ δεν θα φωνάξω ποτέ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα είπες όπως πάντα όλα! Δεν μπορεί να προσθέσει κανείς κεραία!

    Τελικά όμως το "γιατί" είναι δευτερεύον σε σχέση με το ότι σιγά σιγά η πλειοψηφία των Ελλήνων συνειδητοποιούν την κατάληξη. Είναι τουλάχιστον ανθέλληνες αν όχι προδότες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αν και καθυστερημένα. Η "ανελευθερη συμμαχία" ουδεμία σχέση έχει με το φιλελευθερισμό.
    Η Θάτσερ έχει πει κι άλλα ωραία, όπως για την ανάγκη της διδασκαλίας των θρησκευτικών, και για την ανάγκη οι γονείς να έχουν την δύναμη της τελικής επιλογής για τα την εκπαίδευση των παιδιών τους, αλλά για την "ανελευθερη συμμαχία" η Θάτσερ δεν είναι φιλελευθερη αλλά μια "συντηριτικιά"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

[comments moderated] Θὰ διαβάσω καὶ θὰ δημοσιεύσω τὸ σχόλιό σας τὸ συντομότερο δυνατόν. Σχόλια ἀγενῆ, ἄσχετα μὲ τὸ θέμα ἢ ἀνόητα, διαγράφονται.