«Tὴ γλῶσσα μοῦ ἔδωσαν ἑλληνική· τὸ σπίτι φτωχικὸ στὶς ἀμμουδιὲς τοῦ Ὁμήρου. Μονάχη ἔγνοια ἡ γλῶσσα μου στὶς ἀμμουδιὲς τοῦ Ὁμήρου.» (Ὀδυσσέας Ἐλύτης, «Ἄξιον ἐστί»)

Σελίδες Πατριδογνωσίας - Περικλῆς Γιαννόπουλος - Ἡ Ἑλλὰς τοῦ ΟΧΙ - Ἀντίβαρο - Πολυτονικό

Κυριακή, 15 Ιουλίου 2007

Ποῖοι εἴμεθα

Σημειώνει [1] ὁ καθηγητὴς Ἰωάννης Κ. Προμπονᾶς, ὁ μέγιστος εἰδικός μας τῆς Μυκηναϊκῆς Ἑλληνικῆς γλώσσης:

«Η ελληνική, μια από τις πέντε χιλιάδες περίπου γλώσσες που μιλιούνται σήμερα στον κόσμο, κατέχει ένα μοναδικό χαρακτηριστικό. Είναι η μόνη ζωντανή γλώσσα της οποίας μπορεί κανείς να παρακολουθήσει την εξέλιξη επί τριανταεπτά αιώνες. Από την άποψη αυτή, η Ελληνική νικά την Αιγυπτιακή (η οποία γραπτώς μαρτυρείται για περισσότερο χρονικό διάστημα αλλά είναι γλωσσικά νεκρή) και την Κινεζική, που είναι και αυτή ζωντανή αλλά τα αρχαιότερά της κείμενα είναι κατά τι νεότερα από τον 16ο π.Χ. αιώνα. Η διαπίστωση ανήκει στους διαπρεπείς γλωσσολόγους Humbert, Risch και Duhoux, και είναι ορθή.

Το αρχαιότερο [σ.σ. αναγνωρισμένο] γραπτό μνημείο της ελληνικής γλώσσας είναι [...] το «βότσαλο της Καυκανιάς» (17ος αι. π.Χ.) [...]»

Καὶ καταλήγει, στὴν συγκεκριμένη μελέτη του:

«Αυτή είναι, κατά τη γνώμη μου, η καταγωγή της ελληνικής γλώσσας, η καταγωγή της γλώσσας ενός λαού, ο οποίος τρεις φορές στη διάρκεια της ιστορίας του, στη μυκηναϊκή περίοδο, στα κλασικά χρόνια και στην εποχή της ακμής της βυζαντινής αυτοκρατορίας, ανέλαβε, όπως παρατηρεί ο C. Blegen, την παγκόσμια πολιτιστική και πνευματική ηγεσία

ΑΥΤΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ. Καὶ δὲν περιαυτολογοῦμε. Δὲν εἶναι καύχησις, εἶναι χρέος καὶ ἀνάγκη. Ὀφείλουμε νὰ ξέρουμε ποίοι εἴμεθα, εἶναι χρέος καὶ ἀνάγκη ἡ ἐθνικὴ αὐτογνωσία, νὰ γνωρίζουμε ἀπὸ ποῦ ἐρχόμαστε καὶ ποῦ πηγαίνουμε. Δὲν ἔχουμε ἄλλη ἐπιλογὴ (παρὰ μόνον τὴν πνευματικὴ καὶ βιολογικὴ ἐξαφάνισι). Ἐδῶ μᾶς ἔταξε ἡ Μοῖρα τοῦ Κόσμου. Στὴν Τιμὴ καὶ στὸ Χρέος. Καί, ὅπως εἶπε [2] ὁ μέγας προφήτης τοῦ Ἑλληνισμοῦ, ὁ ἀξεπέραστος Περικλῆς Γιαννόπουλος:

«Οἱ Φράγκοι δὲν πρέπει νὰ νομίζουν, ὅτι δὲν βαραίνει καὶ γονατίζει κι ἐμᾶς ὅλη αὐτὴ ἡ Ἀσήκωτη ΔΟΞΑ, καὶ δὲν μᾶς καίει τὸ κεφάλι τὸ Πύρινο Στέμμα ποὺ λέγεται: ΕΛΛΗΝ.»

Σημειωτέον ὅτι ὁ καθηγητὴς Προμπονᾶς ἐπικαλεῖται τὴν γνώμη μεγάλων ξένων ἱστορικῶν καὶ γλωσσολόγων. Φυσικὰ ξένων. Διότι, ἐὰν Ἕλλην τολμήσει νὰ διατυπώσῃ αὐτὲς τὶς ἀλήθειες στὸ σημερινὸ ἑλλαδικὸ κρατίδιο, διώκεται ἀπηνῶς ἀπὸ τὸ ξενόδουλο καὶ μισελληνικὸ κατεστημένο. («Ἐπιστημονικὴ ληστοσυμμορία κατὰ τὴν Μαρία Τζάνη [3]. Οἱ καθηγητὲς Ἐμμανουὴλ Μικρογιαννάκης καὶ Νεοκλῆς Σαρρῆς ἀπεκάλυψαν μὲ συγκλονιστικὰ ἀποδεικτικὰ στοιχεία τὴν πολύχρονη συνωμοσία ἀλώσεως τῶν κρατικῶν πανεπιστημιακῶν ἰδρυμάτων καὶ τὶς παρανομίες, διοικητικὲς καὶ ποινικές, της συντεχνίας αὐτῆς. [4]). Ἀλλὰ σὲ μιὰ ξενόδουλη, ἀφελληνισμένη μπανανία στῆς ὁποίας τὰ σχολικὰ βιβλία δὲν ὑπάρχει κείμενο τοῦ μεγάλου Ἴωνος Δραγούμη, ἀλλὰ τῶν... Κ. Σημίτη, Ν. Δήμου, Γκ. Καπλάνι (!) [5], ὅ,τι καὶ νὰ πεῖ κανεὶς θὰ εἶναι λίγο...


Σημειώσεις:
[1] Ἰωάννης Κ. Προμπονᾶς, «Ἡ καταγωγὴ τῆς Ἑλληνικῆς γλώσσας» [ὁλόκληρο τὸ ἄρθρο (djvu, 127 KiB)], περιοδικὸ «Ἄρδην», τ. 52-53, Ἰαν.-Μάρτ. 2005.

[2] Περικλῆς Γιαννόπουλος, «Ἔκκλησις πρὸς τὸ Πανελλήνιον Κοινόν», 1907.

[3] Βλέπε μεταξύ ἄλλων:
α) Απόδημος Ελλην, «Το φιλί της γυναίκας-αράχνης: Η άλωση του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου από τη στρατευμένη αμάθεια», Αντίβαρο, Μάιος 2007.
β) Βιβλίο Ιστορίας και διαπλοκή. Ἔρευνα μὲ ἀνατριχιαστικὲς ἀποκαλύψεις γιὰ τὴν ἔκτασι καὶ τὸ βάθος τῆς διαπλοκῆς, καὶ τῆς ὑποτέλειας τοῦ Ἑλλαδικοῦ κρατιδίου. Ἀναδημοσιεύσεις: i) Φόρουμ περιοδικοῦ «Ρεσάλτο». ii) Τουρκοφάγος, «Η ΔΟΛια διαπλοκή για την πλαστογράφηση της Ιστορίας μας», σχόλιο στὸ «ΓΙΑΝΝΑΡΑΣ - ΚΕΡΑΥΝΟΣ! Ποιός ορίζει το μέλλον της χώρας;».
δ) «Θεαμαπάτες καὶ δικτυώματα» τοῦ Χ. Μόρφου: i) CDRSEE, ii) CDRSEE II, iii) CDRSEE III, iv) CDRSEE IV, v) CDRSEE V, vi) CDRSEE VI.
γ) Τουρκοφάγος, «Η «επιστημονική ληστοσυμμορία» Ρεπούση-Λεωντσίνη και η διαπλοκή τους με το γενιτσαρικό σχολικό βιβλίο».
ε) Ἄδωνις Γεωργιάδης, «Μαριέττα Γιαννάκου: «Μην ξαναψηφίσετε Νέα Δημοκρατία»». Ἀποκάλυψις γιὰ τὶς μυστικὲς προδοτικὲς συμφωνίες Ἑλλάδος-Τουρκίας.

[4] Ἐκδήλωσις τοῦ «Ἀντίβαρου» στὴν Αἴθουσα Συνεδρίων τῆς ΕΣΗΕΑ, 17 Μαΐου 2007. Κορυφαίοι Έλληνες πανεπιστημιακοί κατακεραυνώνουν την «περιθωριακή» τάση του εθνομηδενισμού που καταδυναστεύει το εκπαιδευτικό μας σύστημα.

[5] Καλλίμαχος, «Ωμή και χυδαία νεοταξική προπαγάνδα στην "Νεοελληνική Γλώσσα" της Γ' Γυμνασίου»
Λέξεις-κλειδιά: Ιωάννης Προμπονάς, Η καταγωγή της Ελληνικής γλώσσας, αυτοχθονία

5 σχόλια:

  1. Σημειωτέον ὅτι ἡ ἔρευνα τοῦ καθηγητοῦ Ἰ. Προμπονᾶ καταλήγει καὶ σὲ ἄλλα ἐπιστημονικὰ συμπεράσματα, σχετικῶς μὲ τὴν παναρχαιότητα καὶ αὐτοχθονία τῆς Ἑλληνικῆς γλώσσης καὶ φυλῆς, συμπεράσματα ἀπὸ αὐτὰ ποὺ κάνουν τοὺς ἐτεροχθονιστὲς («ἰνδοευρωπαϊστὲς») τοῦ κατεστημένου νὰ βγάζουν νεοταξικὰ σπυριά. Τὰ παραθέτω ἀκολούθως χάριν πληρότητος. Ἀλλὰ στὸ ἄρθρο μου σκοπίμως ἀπέφυγα νὰ ἀναφερθῶ σὲ αὐτά, διότι δὲν ἤθελα νὰ δώσω τὸ βάρος στὰ ἀνοικτὰ αὐτὰ γιὰ τὴν διεθνὴ ἐπιστημονικὴ ἔρευνα ζητήματα (ἐν Ἑλλάδι, ὅμως, ἡ ἀναφορά τους εἶναι πρακτικῶς ἀπαγορευμένη!) Στὸ ἄρθρο μου ἐτόνισα καὶ ἐπιθυμῶ νὰ ξανατονίσω τὶς συγκλονιστικὲς ρήσεις τῶν μεγάλων ξένων ἱστορικῶν καὶ γλωσσολόγων γιὰ τὴν Ἑλληνικὴ Ἱστορία καὶ Γλῶσσα.

    Γράφει, λοιπόν, μεταξύ ἄλλων, ὁ καθηγητὴς Ἰ. Προμπονᾶς:

    «[...]

    Κατά κανόνα, η αρχική κοιτίδα των Ινδοευρωπαίων τοποθετείται στη Βόρεια Ευρώπη. Κατά τη γνώμη μου, όχι ο αφιλόξενος βορράς, αλλά ο χώρος εκατέρωθεν του Αιγαίου με το προνομιούχο κλίμα, όμοιο από το 8.000 π.Χ., και την ιδεώδη γεωμορφολογία θα ήταν ο πιο κατάλληλος να θεωρηθεί ως η αρχική κοιτίδα των Ινδοευρωπαίων. [...]

    Ως προς την ηλικία της ελληνικής γλώσσας, θα αποτολμήσω μια υπόθεση, βασιζόμενος κυρίως στη συγκριτική μελέτη της μυκηναϊκής Ελληνικής με τη νέα Ελληνική.

    [...]

    Με βάση όλα τα παραπάνω, η γραπτή παράδοση της Ελληνικής γλώσσας αρχίζει από τον 17ο π.Χ. αιώνα και η προφορική της τουλάχιστον από το 6.000 π.Χ.

    Το συμπέρασμα αυτό, που βασίζεται σε γλωσσικά δεδομένα, δεν απέχει πολύ από το συμπέρασμα του διακεκριμένου Άγγλου αρχαιολόγου και προϊστορολόγου Colin Renfrew, ο οποίος πρόσφατα υπεστήριξε ότι η Ελληνική γλώσσα άρχισε να διαμορφώνεται στην ελληνική χερσόνησο γύρω στο 6.500 π.Χ. Εξαιρετικά ενδιαφέρουσα είναι η γνώμη του ίδιου σοφού ότι οι διαδοχικοί πολιτισμοί του ελληνικού χώρου είναι προϊόντα τοπικών ανελίξεων. Η κοινώς κρατούσα επιστημονική γνώμη ότι η ελληνική γλώσσα διαμορφώθηκε ανάμεσα στο 2.100 με 1.900 π.Χ. χρειάζεται αναθεώρηση.

    [...]

    Κατά τη γνώμη μου, η θεωρία περί «Προελλήνων Ινδοευρωπαίων» αλλά, ενδεχομένως, και η θεωρία περί «Προελλήνων μη Ινδοευρωπαίων» χρειάζεται επανεξέταση και αναθεώρηση. Μήπως η καλούμενη «Προελληνική» δεν είναι τίποτε άλλο παρά μια πρωιμότατη φάση της Ελληνικής; Την αφορμή για μια τέτοια σκέψη δίνει, σε μένα τουλάχιστον, η εξελικτική πορεία της ελληνικής γλώσσας με βάση την μακραίωνη γραπτή της παράδοση.

    Όσο και αν εκ πρώτης όψεως φαίνεται παράδοξο, η νέα ελληνική διδάσκει πόσο πρέπει να αποφεύγουμε να χαρακτηρίζουμε ως «προελληνικές» λέξεις της αρχαίας ελληνικής των οποίων αγνοείται η ετυμολογία. Γιατί ενδέχεται οι λέξεις αυτές να είναι πανάρχαιες ελληνικές, τις οποίες αδυνατούμε να ετυμολογήσουμε, επειδή βυθίζονται σε μέγα βάθος χρόνου και έχουν πλήρως συσκοτισθεί, καθώς η σημασία των μορφολογικών στοιχείων από τα οποία απαρτίστηκαν έχει λησμονηθεί.

    [...]

    Αυτά εν πάση συντομία και υπό μορφήν πρόδρομης ανακοίνωσης περί των καλουμένων «Προελλήνων», προσθέτοντας ότι συμμερίζομαι τη διαπίστωση του Χρ. Δάλκου (2001) ότι «η λεγόμενη 'προ'-ελληνική είναι στην ουσία πρωτοελληνική».

    [...]»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δείτε, παρακαλώ, και αυτό:

    Υπουργείο Εθνικής (;) Παιδείας και Θρησκευμάτων, Report on the Teaching of the Holocaust in Greece, Athens, December 2006.

    Υποβληθέν στο Task Force for International Cooperation on Holocaust Education, Remembrance and Research.
    http://www.holocausttaskforce.org/teachers/educational_reports/country/greece.pdf

    Υποβολή εκθέσεως πεπραγμένων στα αφεντικά!

    Είκοσι σελίδες της εκθέσεως προς τα αφεντικά, για απαρίθμησι μόνον (!) του τι κάνουμε για την διδασκαλία της... εβραϊκής ιστορίας! Και στην ερώτησι του τι κάνουμε για την διδασκαλία της ελληνικής ιστορίας, η απάντησις είναι μία φράσις: λέμε ότι ήταν «συνωστισμός».

    Ντροπή.

    HELLENIC REPUBLIC
    MINISTRY OF NATIONAL EDUCATION & RELIGIOUS AFFAIRS (MNERA)
    SECRETARIAT FOR INTERCULTURAL EDUCATION & GREEK STUDIES ABROAD

    Report on the Teaching of the Holocaust in Greece

    Athens, December 2006

    Dr Ismini Kriari – Catranis
    Secretary for Intercultural Education and Greek Studies Abroad
    Ministry of National Education & Religious Affairs
    15 Mitropoleos St., 10185 Athens
    Tel: 0030-210-3246471
    Fax: 0030-210-3226313
    e-mail: eidpode@ypepth.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο φιλότουρκος καθηγητής Θάνος Βερέμης, καθηγητής Διεθνών Σχέσεων, πρώην πρόεδρος του ΕΛΙΑΜΕΠ, συνεργάτης του διαβόητου CDRSEE (βλέπε συνημμένο), συνομιλητής και κόλακας των τούρκων (βλέπε συνημμένο), μέλος του Δ.Σ. της ALPHA BANK, και..., για όλες του αυτές τις δάφνες, διορισθείς... πρόεδρος του Εθνικού Συμβουλίου Παιδείας (!) χτύπησε ξανά!

    Στην σημερινή (15-7-2007) «Καθημερινή της Κυριακής», ο Θ. Βερέμης επιτίθεται κατά της Ακαδημίας Αθηνών και του τρόπου εκλογής των μελών της!

    Θάνος Βερέμης, «Η ανατομία της αποτυχίας»

    Είναι τυχαίο που αυτή η επίθεση συμβαίνει όταν ακριβώς η Ακαδημία Αθηνών όρθωσε -επιτέλους- το ανάστημά της και κατεδάφισε το αντιεπιστημονικό και ανθελληνικό προπαγανδιστικό ρυπαρογράφημα Ρεπούση, Λιάκου και σία;

    Διαβάστε τις αερολογίες Βερέμη. Να σάς πω πού είναι το ζουμί, να μην ψάχνετε;

    «Οι ισχυρισμοί που προβλήθηκαν ... έφθαναν σε διαβολές ότι ήταν φιλότουρκος, βουλγαρόφιλος ή, (άκουσον άκουσον) κομμουνιστής. Φυσικά τίποτε από αυτά τα σουρεαλιστικά δεν είναι ούτε κατά προσέγγιση αληθινό.»

    [Σουρεαλιστικά;! Ποιό είναι το σουρεαλιστικό ρε Βερέμη; Ότι είσαι φιλότουρκος;! Λες και είναι... σπάνιο πράγμα στο Γιουνανιστάν η τουρκοφιλία, και τήν ονομάζεις... «σουρεαλισμό»!]

    Δεν γνωρίζω για ποιον ομιλεί ο Βερέμης, ούτε εάν και κατά πόσον αληθεύουν αυτά που λέγει. Εκείνο όμως που έχει σημασία και αποκαλύπτει την βρώμικη διαπλοκή των «εκσυγχρονιστών» είναι το εξής:

    Πρώτον, ο Βερέμης επιτίθεται κατά της Ακαδημίας, ακριβώς αφ' ότου αυτή κατεδάφισε επιστημονικώς το ανθελληνικό ρυπαρογράφημα Ρεπούση.

    Δεύτερον, ο Βερέμης επιτίθεται κατά της Ακαδημίας επειδή ακριβώς αυτή αντιδρά (όπως λέγει ο Βερέμης) στο ενδεχόμενο να κάνει μέλη της φιλότουρκους!

    (Προσοχή, δεν ξέρω και δεν κρίνω το αν ο Χ, στον οποίον αναφέρεται ο Βερέμης, είναι φιλότουρκος. (Μπορεί να είναι και ο μεγαλύτερος πατριώτης. Αν και η εγγύηση του Βερέμη γι' αυτό δεν μού προσφέρει καμμία σιγουριά!) Εκείνο που τονίζω είναι ότι η μεν Ακαδημία δεν θέλει να κάνει μέλη της φιλότουρκους (οποιουσδήποτε τυχόν φιλότουρκους), ο δε Βερέμης για αυτό ακριβώς διαμαρτύρεται!)

    Τουτέστιν, οι προσκυνημένοι, γραικύλοι «εκσυγχρονιστές», επιτίθενται κατά της Ακαδημίας, επειδή αυτή αντιστέκεται ακόμη στην επιχειρούμενη άλωσή της από την νεοταξική κλίκα τους. Άλωση που έχει επισυμβεί εδώ και πολύ καιρό στα περισσότερα κρατικά πανεπιστήμια, ιδρύματα και φορείς, με δόλιες μεθοδεύσεις, ακόμη και ποινικές παρανομίες, όπως έχουν αποκαλύψει με συγκλονιστικές καταγγελίες και στοιχεία άξιοι πανεπιστημιακοί όπως οι καθηγητές Εμμ. Μικρογιαννάκης, Νεοκλής Σαρρής, Μαρία Τζάνη κ.ά.


    ---------- Forwarded message ----------

    Παρακαλώ δείτε τι έγραψαν οι Τούρκοι για τον καθηγητή Βερέμη.

    +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

    Απο: TURKS.US

    Softening of "bad Turks" image in school textbooks sparks outcry in Greece

    Sunday, April 08 2007 @ 09:48 PM Central Daylight Time
    Moves to prepare 6th grade Greek history textbooks which present a more positive image of Turks than in the past have caused controversy in Greece.

    Speaking about the preparations underway to make additions and/or extractions from the current textbooks, Greek National Education Council President Professor Veremis said "I do not understand why we have always portrayed Turks as monsters. Why do we not explain our own excesses in Anatolia?"

    The Greek government has in fact taken a step backwards, due to sharp public reaction, to its original plans to "soften" the image of Turks presented in elementary school textbooks. National Education Minister Marieatta Yianaku has said that experts will examine the books, and will make additions or extractions if deemed necessary. Professor Veremis, a well-known Greek intellectual, talked more about the portrayal of Turks as what he characterized as "monsters," noting "If all Turks were monsters, monsters kill eachother. And the Ottoman empire lived on for hundreds of years." Veremis also cast light on Greek failure to discuss their own warfare, talking about the Greek invasion of Tripoli and how the city was reduced to rubble "There are monsters everywhere. Are we forgetting what we did? Why don't we talk about the excesses we carried out in Asia Minor?"

    +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

    Μήπως ο κύριος Βερέμης πρέπει να βρει μια άλλη δουλειά; Όπως φαίνεται "Greek National Education Council President " είναι κάτι δύσκολο για αυτόν. Αναρωτιόμαστε πως είναι δυνατόν ο κύριος Βερέμης που είναι στην επιτροπή η οποία έγραψε το βιβλίο ιστορίας της 6ης, είναι και μέλος της επιτροπής του Υπουργείου Παιδείας που ενέκρινε αυτό το βιβλίο, αλλά είναι και στην επιτροπή του Center for Democracy and Reconciliation in Southeast Europe (CDRSEE) η οποία έγραψε τα άλλα τέσσερα απαίσια βιβλία Κοινής Βαλκανικής Ιστορίας, είναι δε μέλος επιτροπών οι οποίες χορήγησαν τις εκδόσεις όλων αυτών των βιβλίων.

    Μήπως ο κύριος Βερέμης παίζει κάποιο κρυφό ρόλο έχοντας κάποιο κρυφό σκοπό;

    Η Τουρκία είναι μεγάλη χώρα και όπως φαίνεται εκτιμάει τον κύριο Βερέμη. Μήπως υπάρχει καμιά γωνιά και για αυτόν σ' αυτήν την χώρα; Αλλά, πριν καταφύγει στην Τουρκία, θα πρέπει να αποζημιώσει το Ελληνικό ταμείο για τα έξοδα διορθώσεως αυτών των τερατουργημάτων, σίγουρα όσο το δυνατόν ταχύτερα.

    Για βεβαιώσεις και περισσότερες πληροφορίες δείτε τις ακόλουθες ιστοσελίδες,

    http://www.cdsee.org/pdf/b_horiz8.pdf

    (σελίδα 10, Svetlana Broz , Elsa Ballauri and Thanos Veremis αλλά, όχι μόνον ο Βερέμης αλλά διαβάστε το όλο να δείτε όλο το παρασκήνιο. )

    http://www.see-jhp.org/news_jhp_131106.html

    (The panel comprised Mr Nikos Georgiadis, MP (Nea Dimokratia), Dr Marilena Koppa, Assistant Professor, Panteion University of Athens and member of the National Council of Pasok, Professor Antonis Liakos, University of Athens and Professor Thanos Veremis, University of Athens.)

    http://www.alpha.gr/page/default.asp?id=3283&la=2

    Thanos M. Veremis
    He was born in 1943 and is Professor of Political Science at Athens University since 1987. He joined the Bank's Board in 2000 . He is also a Director of the Hellenic Foundation for European and Foreign Policy (ELIAMEP) since 1988, having served as its President from 1995 to 2000.

    http://www.see-jhp.org/donors.html
    Donors of Joint History Project

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χμμ... μία ιστορία με μία κλεμμένη σφραγίδα του Τμήματος Φιλολογίας την έχετε ακούσει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δὲν γνωρίζω, καὶ φοβοῦμαι ὅτι κάτι κακὸ ἔχεις βάλει πάλι στὸ μυαλό σου, ὦ Ἀθήναιε! :->

    ΑπάντησηΔιαγραφή

[comments moderated] Θὰ διαβάσω καὶ θὰ δημοσιεύσω τὸ σχόλιό σας τὸ συντομότερο δυνατόν. Σχόλια ἀγενῆ, ἄσχετα μὲ τὸ θέμα ἢ ἀνόητα, διαγράφονται.